آویزان کردن فرش 9 متری 500 شانه نگین مشهد روی دیوار کاخ سفید خبرساز شد!!

مطالب مرتبط

فرش تاریخی غنی دارد، قدمتی هزاران سال دارد، تاریخی که چندین دوره و قاره را درنوردیده است و تبدیل به یک شی هنر، صنعت پرشور و با استعداد شده است.

در ابتدا، بیش از 2500 سال پیش، فرش‌های پشمی عنصری برای بقا بودند، قبایل عشایری خاورمیانه از آن برای پوشاندن کف و دیوار چادرها در زمستان‌های سرد استفاده می‌کردند و بعدها به عنصری تزئینی تبدیل شد.

همزمان با توسعه پارکت و به ویژه با توسعه پارکت های لمینت، فرش ها افت قابل توجهی را تجربه کردند، زیبایی و ظرافت آن ها فراموش شد و با راحتی داشتن کفی با قابلیت تمیز کردن آسان جایگزین شد.

خوشبختانه در سال‌های اخیر مردم به یاد آورده‌اند که چرا داشتن فرشی برای پوشاندن کف فوق‌العاده است و به این ترتیب فرش‌ها دوباره زنده شده‌اند.

بسته به پیامی که می خواهید منتقل کنید و طرحی که می خواهید در اتاق اتخاذ کنید، یک فرش 9 متری 500 شانه نگین مشهد خوب می تواند ظاهر اتاق را تغییر دهد و تصویری مدرن، کلاسیک، ظریف یا روستایی ارائه دهد.

فرش

فرش مناسب اتاق بیش از آنکه یک عنصر تزیینی یا محافظ در برابر کف های سرد و غیرشخصی باشد، وسیله ای است که می توانید گرمای خانه خود را منتقل کنید، وسیله ای برای نزدیک شدن به خانواده.

بسیاری هنوز عادت نشستن روی فرش کرکی در اتاق نشیمن برای خواندن کتاب یا بازی با خانواده را حفظ کرده‌اند و این امر آن را به عنصری مرکزی در توسعه فعالیت‌ها و بازی‌های خاص تبدیل می‌کند.

به همین خوبی می توانید فرشی با کیفیت و شیک را انتخاب کنید تا آن را به مناسبت یک رویداد خاص در زندگی (ازدواج، خانه جدید و غیره) به یکی از عزیزان هدیه دهید یا فقط به او نشان دهید که چقدر اهمیت دارد.

چگونه بهترین فرش را انتخاب می کنید؟ اکنون که اهمیت و به ویژه وزن تاریخی فرش را به یاد آوردید، بهتر است کمی وقت بگذارید و دریابید که چگونه بهترین فرش را برای خانه خود انتخاب کنید تا نیازهای شما را برآورده کند و بتوانید از تمام مزایای آن بهره مند شوید.

انتخاب فرش با توجه به منطقه ای که در آن قرار می گیرد ضروری است زیرا معیارهای انتخاب متفاوتی بسته به آن وجود دارد.

اگر گاهی اوقات می توانید از فرش برای اتاق نشیمن و اتاق خواب استفاده کنید (اما نه همیشه)، نمی توانید در اتاق، سالن یا حمام کودک این کار را انجام دهید.

هر قسمت از خانه بسته به فضا، ترافیک، طرح، نیاز و غیره به نوع خاصی از فرش نیاز دارد.