امباپه با حوله پالتویی خود را به دار آویخت!!!

مطالب مرتبط

امروزه، دوندگان، دوچرخه‌سواران کوهستان و کمپینگ‌ها به Dryrobes سوگند یاد می‌کنند، اگرچه برایت می‌گوید که این شرکت به‌طور فعال برای سایر علاقه‌مندان بازاریابی نمی‌کرد: «این به طور طبیعی در فعالیت‌های دیگر گسترش یافت زیرا مردم متوجه شدند که چقدر می‌تواند مفید باشد.»

برایت ناگهان تصمیم نگرفت میلیون‌ها پوند سرمایه‌گذاری کند تا مطمئن شود درایروب خیابان‌ها را تصاحب کند.

نه، به نظر می رسد که آن چیزی که همه چیز را در سال 2020 تغییر داد، حتی محبوبیت لباس های حوله دار را تغییر داد.

آنا دیکن، نویسنده کتاب‌های «Taking the Plunge» و «هنر شنای وحشی»، می‌گوید که محبوبیت شنای وحشی به لطف قرنطینه‌های Covid-19 «ترقه‌ای» شد.

در حال حاضر تعدادی حوله پالتویی دخترانه مشابه موجود است که بخشی از دسته رو به رشد لباس های شنا است.

شما می توانید لباس های بعد از شنا را از Shore, Robie and Mountain Warehouse خریداری کنید.

حوله پالتویی

در سال 2020، دو شناگر وحشی Wylding را ساختند، یک کت و شلوار دیگ پشمی 160 پوندی که در سه رنگ آبی دریایی، سبز خزه‌ای و مشکی نیمه‌شب عرضه می‌شود که برای افراد شیک پوش و همچنین مرطوب طراحی شده است.

خانواده دیکن دارای چندین درایروب هستند.

او اولین بار خود را پنج سال پیش خرید، زمانی که پس از نقل مکان از لندن به ادینبورگ به طور منظم شروع به شنا در فضای باز کرد.

او می‌گوید: «درایروب‌ها فوق‌العاده مفید هستند، وقتی خیلی سرد هستید بدون انداختن حوله و چشمک زدن سینه‌ها یا سینه‌تان، تعویض کردن آن در ساحل بسیار دشوار است.

آنها عالی به نظر نمی رسند، اما کاربردی هستند.

به جز، خوب، به نظر می رسد بسیاری از مردم فکر می کنند که عالی به نظر می رسند، یا حداقل آنقدر خوب هستند که در سوپرمارکت یا میخانه بپوشند.

مانند Ugg و Croc قبل از آن، Dryrobe یک تکه لباس تفرقه‌انگیز است که باعث خشم می‌شود اما همچنان محبوبیت خود را افزایش می‌دهد. خود برایت اعتراف می‌کند که وقتی برای اولین بار نمونه‌های اولیه را آزمایش می‌کرد، مردم به او «نگاه‌های خنده‌داری» به ساحل می‌انداختند  پس دقیقاً چگونه Dryrobe وارد مد شد؟ چگونه روپوش تعویضی تبدیل به کت شد؟