با قارچ دکمه ای امروز طول عمرتان را افزایش دهید!!!

مطالب مرتبط

آگاریک ها و به ویژه قارچ های دکمه ای قارچ هایی هستند که لاملاهای آزاد آن ها صورتی است که قارچ جوان است و سپس قهوه ای مایل به سیاه تا سیاه است.

هاگ ها قهوه ای مایل به قهوه ای هستند، کلاهک به طور کلی گوشتی صاف و سفید است، ساقه در ابتدا توسط یک حجاب به کلاهک متصل می شود که به سرعت به یک حلقه تبدیل می شود، ولووا حمل نمی کند، که به قارچ های وحشی اجازه می دهد تا آنها را از یکدیگر متمایز کنید.

آمانیتاهای سفید و کشنده قارچ دکمه ای امروز، یک سبزی متنوع خوشمزه، در تمام طول سال در دسترس است.

به راحتی در یک غذای ساده و سبک، کم انرژی (15 کیلوکالری در 100 گرم) جا می شود، همچنین دارای غنای قابل توجهی در مواد معدنی، عناصر کمیاب و ویتامین ها (گروه B و ویتامین های کمیاب تر D و K) است.

قارچ

فیبرهای آن به عملکرد صحیح روده ها کمک می کند. برای رژیم های بدون نمک عالی است، به منوهای کم سدیم عطر و طعم می بخشد و منوها را بدون رعایت محدودیت های رژیم تقویت می کند.

قارچ پاریس، اگر اشراف همکارانش از چمنزارها و جنگل ها را نداشته باشد، می تواند برای تزئین غذاهای بورژوازی و روستایی غذاهای سنتی در تمام طول سال استفاده شود::گوشت گوساله، زیره یا اسکالوپ نورمن، املت جنگلی، خورش. ، قارچ یونانی، سالاد با آبلیمو وینگرت.

اما غذاهای پیچیده تری را نیز به شکل سوپ، سوپ، سس، سبزیجات شکم پر و غیره همراهی می کند.

بزرگ ترین سرآشپزها از آن غافل نمی شوند.

خودتان را از “قارچ های پاریس” محروم نکنید، سالم، در دسترس، مقرون به صرفه، طبخ آسان، در تمام طول سال منتظر شما هستند تا زندگی روزمره خود را زیبا و خوشمزه کنید و از آن لذت ببرید.

انواع “بلوند” تمایل به نادر شدن دارد.