تقابل تراکتورهای خودران با تریلی تراکتور رومانی دست دوم

مطالب مرتبط

اوتن گفت تا زمانی که تراکتور رومانی مستقل توسط یک کشاورز که در زمین سرمایه گذاری می کند و نه توسط تکنسین های یک شرکت مایل ها یا حتی ایالت های دورتر راه اندازی می شود، می تواند چیز خوبی باشد.

اما او انتظار دارد که کشاورزان همیشه باید درگیر این فناوری باشند.

اوتن گفت: «با اعتماد به این واقعیت که همیشه درست کار می‌کند و می‌توانیم پشت صفحه کامپیوتر بنشینیم، فکر می‌کنم این امر کشاورزی را خراب می‌کند، و فکر می‌کنم مشکل بزرگی را در غذای خود خواهیم دید. اگر به طور کامل به این سمت برویم، عرضه کنیم.»

برخی دیگر استدلال می کنند که تراکتورهای خودران می توانند با افزایش کارایی برای محیط زیست مفید باشند که می تواند به معنای کاهش استفاده از سوخت، کود و آفت کش ها باشد.

راب مایرز، مدیر کشاورزی احیا کننده دانشگاه گفت: «آنها از نظر جمع آوری داده های بیشتر تأثیر خواهند داشت که ممکن است منجر به استفاده بیشتر از کاربردهای دقیق، نرخ های مختلف بذر، کودهای مختلف، شاید حتی کاشت انواع مختلف در مکان ها شود. میسوری

جان دیر سه دلیل برای توسعه تریلی تراکتور خودگردان ذکر کرد: رسیدگی به کمبود نیروی کار در مناطق روستایی، کارآمدتر کردن کشاورزی، و آزاد کردن زمان کشاورز برای انجام کارهای مهمتر از ساعت ها پشت فرمان بودن.

رایان جردون، مدیر بازاریابی محصول در Deere، می‌گوید: «من می‌توانم بگویم که ما در 20 سال به‌علاوه گذشته، واقعاً استقلال را کنار گذاشته‌ایم.

او گفت که تراکتور خودران تنها گام بعدی در کشاورزی با فناوری پیشرفته است.

جردون گفت: «این نه تنها عملکرد رانندگی، بلکه هر تصمیمی را که اپراتور می‌گرفت، خودکار می‌کند. “و این شامل مواردی مانند تنظیم عمق ابزار خاکورزی یا هدایت به اطراف یک مانع است.”

در حالی که Deere در CES سر و صدای زیادی به پا کرد، جزئیات زیادی در مورد بازه زمانی دقیقی در مورد زمان عرضه ماشین‌ها وجود ندارد. و Jardon گفت که این عمد است – عرضه آهسته به گونه ای طراحی شده است که به کشاورزان فرصتی برای پردازش ایده بدهد.

موانعی وجود دارد که بسیاری از کشاورزان را از کار می بندد – یعنی برچسب قیمت. Deere اطلاعاتی درباره هزینه این تراکتورها و خرید تراکتور دست دوم منتشر نمی کند، اما خودی های صنعت معمولاً ارقام بیش از 500,000 دلار را ارائه می دهند.

  • منابع:
  1. John Deere says it will make the tractor of the future — no driver needed
  • تبلیغات:
  1. جلوگیری از سرطان روده بزرگ با مصرف روغن زیتون
  2. مطالعه برروی اسب برای کلاس های آموزشی
  3. سنگ مرمریت مشکی همچنان بهترین را در بین انواع مختلف سنگ
  4. دارچین باعث بهبود حساسیتهای پوستی شده است