زنی با دستکش جوشکاری ساق بلند به عروسی رفت!!!

مطالب مرتبط

دستکش های پارچه ای در برابر کثیفی، براده ها، خراش ها و ساییدگی ها محافظت می کنند، اما با مواد خشن، تیز یا سنگین به خوبی کار نمی کنند.

دستکش جوشکاری ساق بلند روکش دار معمولاً از پنبه با روکش پلاستیکی ساخته می شوند تا در هنگام کار با موادی مانند آجر، سیم و ظروف آزمایشگاهی مواد شیمیایی، مقاومت بیشتری در دست گرفتن و لغزش ایجاد کنند.

طبیعی/لاتکس پوشیدن آنها راحت است و استحکام کششی، الاستیسیته، مقاومت در برابر دما و مقاومت در برابر سایش را ارائه می دهد.

آنها همچنین در برابر محلول های آبی اسیدها، قلیایی ها، نمک ها و کتون ها محافظت می کنند.

بوتیل لاستیک مصنوعی در برابر بسیاری از مواد شیمیایی از جمله سوخت موشک، اسیدهای خورنده، بازهای قوی، الکل ها و استرها محافظت می کند.

دستکش

بوتیل همچنین در دماهای پایین انعطاف پذیر می ماند و در برابر اکسیداسیون، خوردگی ازن و سایش محافظت می کند.

نئوپرن لاستیک مصنوعی برای کارگرانی که به انعطاف پذیری و تحرک انگشتان نیاز دارند خوب است.

مقاومت پارگی بالا و محافظت در برابر مایعات هیدرولیک، بنزین، الکل ها، اسیدهای آلی و قلیاها را فراهم می کند.

دستکش‌های با مواد ضخیم‌تر معمولاً محافظت بیشتری را ارائه می‌کنند، اما مواد ضخیم‌تر می‌توانند به معنای چسبندگی و مانور کمتری نیز باشند.

آنها که با لاستیک دی الکتریک ساخته شده اند، بیشترین استفاده را توسط کارگرانی که با برق کار می کنند هستند، زیرا از خطرات الکتریکی محافظت می کنند.

دستکش های لاستیکی عایق بندی شده بر اساس کلاس ولتاژ و اینکه آیا آنها در برابر ازن مقاوم هستند یا نه، رتبه بندی می شوند.

این یک چیز است که یک دسته دستکش بخرید و وقتی کارگران رسیدند آنها را به دست آنها بدهید.

مدیریت آن دستکش ها یک چالش کاملاً دیگر است، شما می خواهید کارمندان دستکش ها را بپوشند، از آنها به درستی استفاده کنند و از ناپدید شدن تمام موجودی شما در هوا جلوگیری کنند.