فواید کشمش برای جلوگیری از ریزش مو

مطالب مرتبط

کشمش برخلاف نامش، در واقع از خشک کردن انواع انگورهای کوچک و بدون هسته به نام‌های «Black Corinth» و «Carina» ساخته می‌شود.

به دلیل اندازه کوچکشان طعمی شیرین، تند و تند دارند و به غذاهای شیرین و خوش طعم، بافت و شیرینی می بخشند، کشمش، سلطانی و کشمش همه انواع انگور خشک هستند کشمش پلویی طلایی و سلطانا نرم، شیرین و آبدار هستند، در حالی که کشمش طعمی تند، شیرین و تند دارد کشمش معمولاً بزرگ ترین کشمش از این سه است.

انگور در طی این فرآیند کوچک می شود و میوه خشک کوچکی با مواد مغذی باقی می ماند در واقع، از نظر وزنی، انگور خشک حاوی چهار برابر فیبر، ویتامین ها و مواد معدنی انگور تازه است.

نمودار زیر تفاوت‌های تغذیه‌ای بین 1 اونس (28 گرم) کشمش، سلطان‌ها و کشمش پلویی آفتابی را مقایسه می‌کند همانطور که می بینید، تغییرات بین این سه اندک است همه آنها سرشار از قند طبیعی هستند و حدود 60 تا 75 درصد قند دارند.

آنها همچنین مملو از فیبر و پتاسیم هستند و منبع عالی از ترکیبات گیاهی از جمله آنتی اکسیدان های قوی هستند از جنبه منفی، محتوای ویتامین C و ویتامین K به میزان قابل توجهی از گونه های تازه در هنگام خشک شدن انگور کاهش می یابد.

کشمش، سلطان‌ها و کشمش دارای مواد مغذی مشابهی هستند، زیرا همگی سرشار از فیبر، پتاسیم و آنتی‌اکسیدان هستند از جنبه منفی، قند زیادی دارند و ویتامین C و K کمتری نسبت به انگور تازه دارند.

کشمش پلویی چمنی، سلطان‌ها و کشمش از راه‌های مختلفی برای سلامتی شما مفید هستند، آنتی اکسیدان ها به محافظت از سلول ها در برابر آسیب های مضر ناشی از رادیکال های آزاد و استرس اکسیداتیو کمک می کنند، که به التهاب و بسیاری از بیماری ها، از جمله سرطان کمک می کند

علاوه بر این، کشمش، سلطانی و کشمش پلویی خرمایی سرشار از فیبر هستند فقط یک اونس (28 گرم) حاوی 1 تا 2 گرم فیبر است که 4 تا 8 درصد نیاز روزانه شما را تشکیل می دهد.

مطالعات نشان می‌دهد که رژیم غذایی سرشار از میوه‌ها و سبزیجات غنی از فیبر ممکن است به کاهش خطر ابتلا به فشار خون بالا، بیماری قلبی و دیابت کمک کند.

  • منابع:
    1. Are Raisins Good for You?
  • تبلیغات: 
    1. سبزیهایی خوش عطر پودر شده
    2. پیدا شدن بشکه فلزی در قطب شمال
    3. راز مردی که توانست در 24 ساعت سرمایه اش را سه برابر کند
    4. واکنش کشور های همسایه به افزایش ارسال محصولات صادراتی از ایران