مغز گردو سفید دوپر حلقه ای صنعتی

مطالب مرتبط

چه عواملی رنگ مغز گردو را تعیین می کنند؟ چگونه می توان گردو با مغز سفید تولید کرد؟ شما چند راهکار برای سفید شدن مغز گردو؛ می شناسید؟ سفیدی مغز گردو در کنار سایر شاخصه های میوه گردو مانند اندازه میوه، سختی پوست، اندازه مغز، نسبت مغز به پوسته و مزه آن تأثیر به سزایی در کیفیت یک گردوی مرغوب دارد. عوامل متعددی می تواند سفیدی مغز گردو را تحت تأثیر قرار داده و باعث تغییر رنگ و سیاهی آن شود. در این مقاله سعی شده است به ذکر چند راهکار برای سفید شدن مغز گردو؛ پرداخته شود لطفا تا انتهای متن همراه ما باشید و در صورت داشتن هرگونه سوال در بخش کامنت ها با ما در میان بگذارید. عوامل ژنتیکی و نوع رقم انتخابی موثر در سفیدی مغز گردو: یک راهکار برای سفید شدن مغز گردو؛ انتخاب نهال گردو مرغوب با ویژگی های مطلوب رشد و باردهی است. احداث باغات با نهال به علت وجود تفرق صفات در ازدیاد جنسی در گردو، هم اکنون از نظر همه کارشناسان، کار نادرستی می باشد. در این روش ممکن است نهال تولید شده از یک بذر خوب بعد از به ثمر نشستن درخت، محصولی همانند بذر اولیه تولید نکند.

به تمامی باغدارانی که قصد احداث باغ گردو دارند و مغز گردو سفید دوپر میخواهند توصیه می شود از نهال های پیوندی برای این کار استفاده کنند. ارقام پیوندی بسیاری با کیفیت میوه خوب در کشور وجود دارند. تولید محصول زیاد، یکدست و با رنگ مغز سفید از ویژگی های این ارقام می باشد. از این ارقام می توان به چندلر، فرنور، فرانکت و روند اشاره نمود. در باغاتی که به صورت نهال کشت شده اند و محصول آن ها از کیفیت کمی برخوردار بوده و مغز میوه آن ها مطلوب نمی باشد، می توان با استفاده از روش سرشاخه کاری برای تغییر رقم و تاج درختان در باغ استفاده نمود. در این روش که به سرشاخه کاری، پیوند تاجی یا تاب ورک معروف است، کل تاج درخت به رقم دلخواه تغییر پیدا می کند. پیوندها از باغات مادری ارقام خارجی مورد تأیید، تهیه می شوند. برای این کار در بهمن ماه شاخه های یک ساله با رشد متناسب انتخاب و بریده می شوند، سپس با قارچکش ضد عفونی و در دسته های چند تایی در لایه ای از گونی کنفی و پلاستیک پوشیده شده و تا زمان پیوند در سردخانه نگهداری می شود.

مغز گردو سفید دوپر حلقه ای صنعتی

مغز گردو سفید دوپر

مغز گردو دوپر اعلا سفید، از مرغوب ترین انواع مغز گردو ها به شمار می رود که برداشت شده از باغات آذربایجان می باشد. دلیل این امر عدم وجود شکستگی و خوردگی در مغز دانه ها، رنگ سفید و ظاهر شکیل گردو است. مغز گردو مصارف مختلف خوراکی، استفاده در صنایع دارویی، آرایشی و بهداشتی دارد و منبع عالی از انواع مواد مغذی و املاح معدنی است. که به تقویت و حفظ سلامتی بدن هم چنین پیشگیری از بیماری ها کمک می کند. به دلیل مرغوبیت این محصول، هر ساله درصد بالایی از آن برای صادرات به کشور های مختلف استفاده می شود.انواع مغز گردو ها با توجه به معیار هایی از یکدیگر متمایز می شوند: 1-رنگ مغز گردو 2-درصد شکستگی مغز گردو با توجه به این معیار ها، انواع مختلف مغز گردو شامل مغز گردو دوپر سفید، مغز گردو معمولی، مغز گردو خورشتی و مغز گردو دندانه می باشد. مغز گردو با کیفیت چه ویژگی هایی دارد؟ مغز گردوی مرغوب دارای ویژگی هایی است که با شناخت آنها می توان نمونه مرغوب را از بی کیفیت تشخیص داد. اولین معیار سنجش، بوی آن است. بوی گردوی تازه کاملا مشخص است و انواع مواد نگهدارنده غیر طبیعی استفاده شده در گردو را می توان از طریق بو تشخیص داد. موارد دیگری مثل چرب بودن گردو، رنگ مغز سفید مایل به کرم، عدم شکستگی و خوردگی در مغز، طعم گس، اندازه های تقریبا یکسان، شکل متناسب و اطمینان از عدم سرما زدگی و آفت زدگی باغ ها، از عواملی هستند که هنگام خرید گردوی مرغوب باید مورد توجه قرار گیرند. ارزش غذایی مغز گردو این محصول دارای طبع گرم است که به عنوان یک میان وعده مقوی استفاده می شود. مغز گردو منبع غنی از انواع مواد مغذی و مواد معدنی همچون فیبر، منگنز، مس، پتاسیم، کلسیم، آهن، منیزیم، زینک و سلنیوم، آنتی ‌اکسیدان، اسید های چرب امگا 3 و ویتامین های E، گروه B است. استفاده از این مغز دانه ها به دلیل کالری و ارزش غذایی بالای آن بسیار توصیه شده است.

قیمت روز مغز گردو دوپر سفید

قیمت روز مغز گردو دوپر سفید وزن خالص 1000 گرم وزن با بسته بندی 1150 گرم مواد اولیه مغز گردوی ایرانی سفید شیوه نگهداری در جای خشک و خنک نگهداری شود مناسب برای صبحانه و تهیه خورشت فسنجون و کشک بادمجان سایر توضیحات درجه یک و اعلاء و قیمت کاملا رقابتی زمان ماندگاری یک سال

مغز گردو سفید حلقه ای

مغز گردو سفید حلقه ای از لحاظ ظاهر زیباترین نوعمغز گردو محسوب می شود. اغلب مغز گردو سفید را در صبحانه با پنیر میل می شود. از نظر قیمت این نوع مغز گردو از دیگر مغزها گران تر است. به سبب این که اکثر افراد فکر می کنند که هر چقد گردو سفیدتر باشد بهتر است در صورتی که باید به چربی و تازگی، اندازه گردو و طعم و بوی آن بیشتر اهمیت داده شود. به دلیل این که مغز گردو طرفداران بیشتری دارد و در بین مغزها بسیار محبوب است اغلب گران تر از دیگر مغز گردوها می باشد.

مغز گردو سفید صنعتی

مغز گردو سفید صنعتی 1 – مغز گردوی سفید یا شکری به مغزهایی گفته می شود که معمولا حداقل %75 رنگ آن ها سفید شکری تا کرم روشن باشد. 2 – مغز گردوی رنگ قهوه اي روشن به مغز گردوهایی گفته می شود که معمولا رنگ اغلب آن ها حداقل %75کرم روشن تا قهوه ای روشن باشد. 3 – مغز گردوی قهوه ای به مغز گردوهایی می گویند که معمولا رنگ آن ها حداقل %75 قهوه ای تا قهوه ای سوخته تا تیره باشد.

مغز گردو سفید صادراتی

1 – گردوی دوپر این گردویی است که حداقل 7 الی 8 مغز آن سالم می باشد. بیشتر از 85 درصد از قسمت ها از لحاظ وزن به اندازه نصف مغز گردو و الباقی آن ها از لحاظ وزن به اندازه سه چهارم نصف مغز گردو می باشند. 2 – مغز گردوی چهارپر مغز گردوی چهارپر به مغزی گفته می شود که حداقل 80 درصد از قسمت ها از لحاظ وزن به اندازه ی یک 4/1 مغز گردو می باشند. 3 – مغز گردوی دندانه ای مغز گردوی دندانه ای به مغز گردویی گفته می شود که حداقل 80 درصد از قسمت ها از لحاظ وزن به مقدار 6/1 مغز گردو می باشد.متاسفانه چند سالی است که گردوهای خارجی در بازار ایران مشاهده می‌شود. قیمت گردو خارجی ارزان‌تر از گردوهای ایرانی است و یکدست تر و یک اندازه تر و سفیدتر نیز هستند اما از نظر مزه و خوش خوراکی و تازگی و چرب بودن آن‌ها قابل قیاس با گردوی ایرانی نیست

مغز گردو سفید صبحانه

مغز گردو سفید صبحانه خوردن مغز گردو سفید در وعده صبحانه به هزاران هزار دلیل توصیه می شود: ✅ چربی بالا ✅ درجه یک ✅ انتخاب وزن بالاتر تخفیف بیشتر ✅ گردو مقادیر بالایی از آنتی اکسیدان ها را دارد که سیستم ایمنی بدن شما را سالم نگه می‌دارند و از ظهور بیماری ها پیش گیری می‌کنند.برای مصرف در صبحانه به همراه نان و پنیر مناسب است

مغز گردو سفید طبیعی

ضمانت کیفیت گردو به چه شکل است؟ ما تلاش میکنیم گردوی با کیفیت و مرغوب را به دست شما عزیزان برسانیم. برای این منظور، از سیستم‌های مکانیزه کشاورزی برای خشک کردن گردوها استفاده کرده‌ایم و پس از آن با درجه بندی گردوها بر اساس وزن و ابعاد در چند درجه یک، دو و سه، بهترین کردو را برای شما بسته بندی کرده‌ایم. تمامی محصولات طلای زرد با تضمین رضایت عرضه می‌شوند؛ بدین صورت که پس از خرید در صورتی که از کیفیت محصول راضی نبودید بدون هیچ گونه شرطی محصول برگشت داده شده و وجه پرداختی شما عودت میگردد

مغز گردو سفید فریز شده

مغز گردو سفید فریز شده بسیاری از افراد پس از خریداری گردو آن را مغز کرده و تمایل دارند تا مغز گردو را نگهداری کنند. برای این منظور باید پس از مغز کردن گردو آن ها را درون یک پلاستیک سربسته ریخته و درون یخچال یا فریزر بگذارید. برای آنکه مغز گردو در مدت زمان مصرف تازه بماند، باید در رعایت نکات بهداشتی دقت لازم را داشته باشید. همان‌طور که می­دانید گردو منبعی غنی از انواع چربی هاست که این چربی ها در اثر حرارت اکسید شده و در نهایت منجر به ایجاد تغییرات در ظاهر، طعم و بوی گردو می­شود؛ بنابراین در زمان خریداری گردو دقت داشته باشید که گردو بوی نامطبوعی نداشته باشد و در صورت امکان، تکه­ای از آن را بچشید تا از سلامت مغز گردو اطمینان حاصل کنید. مغز گردو بسیار نازک و ظریف است و اگر به صورت اصولی نگهداری نشود پس از مدتی کوتاه کهنه ­شده و به رنگ قهوه­ای تیره در می‌آید. مغز گردوی کهنه مزه­ای تند و تلخ دارد و مصرف آن ممکن است سبب بروز مسمومیت شود؛ بنابراین توصیه می­کنیم از مصرف این نوع گردو بپرهیزید.

مغز گردو سفید فسنجانی

مغز گردو خورشتی نسبت به دیگر مغزها دارای رنگ پررنگ و سیاه می باشد. بنابراین این مغز اغلب در خورشت کاربرد دارد. این مغز گردورا با نام مغز گردو فسنجانی می شناسند. توجه داشته باشید که سیاه بودن این گردو ربطی به کیفیت پایین آن ندارد چه بسا مغز گردو خورشتی به سبب درشت بودن کیفیتی بالاتر ازمغز گردو سفید داشته باشد ولی به سبب رنگ آن جذابیت کمتری داشته باشد و همین دلیل موجب شده قیمت مغز گردو خورشتی ازمغز گردو سفید کمتر باشد.

مغز گردو سفید گردو با پوست

مغز گردو سفید گردو با پوست قیمت گردو با پوست چوبی به تازگی گردو، میزان پر کردن مغز، راحت جدا شدن مغز، نازکی پوست گردو و.. بستگی دارد. اما به طور کلی قیمت گردو با پوست چوبی از قیمت مغز گردو ارزان‌تر و از قیمت گردو با پوست سبز گران‌تراست. گردو با پوست سبز گردو با پوست سبز هم طرفداران خاص خودش را دارد. این محصول در از اواسط شهریور ماه تا اواخر مهرماه (در زمان برداشت محصول) پیدا می شود. اغلب افرادی که این گردو رو خریداری می‌کنند هدفشان مصرف گردو تازه و نوبرانه است. پوست کاغذی به مشتریان خود توصیه می‌کند به اندازه مصرف کوتاه مدت خود از این محصول سفارش دهند، چون باید بسیار مواظب مغز گردوها باشند تا خراب نشود و اگر پوست سبز را از گردو جدا نکنند مغز گردو آسیب می‌بیند و قابل استفاده نیست. گردو پوست کاغذی در بین مردم و بازار گردوی پوست کاغذی به گردویی گفته می‌شود که وقتی دو عدد گردو را بر روی هم گذاشته و با دست فشار دهید بشکند، اما به چنین گردوهایی باغ دارها کول کاغذی نمی‌گویند بلکه به گردویی گفته می‌شود که وقتی یک گردو بین انگشت اشاره و شست دست گذاشته شود با یک فشار کوچک کول آن (پوست چوبی گردو) شکسته شود.

مقدار برداشت از چنین گردویی به نسبت گردوهای دیگر کم است و به دلیل پوست نازک‌‌شان قبل از برداشت خوراک کلاغ و پرندگان دیگر می شود؛ برای همین گردوی پوست کاغذی واقعی کمیاب و تقریبا نایاب است. اما گردوهایی که برای شکستن پوستشان نیاز به سنگ و … نباشد و با فشار دادن دو گردو بر روی هم شکسته قیمت گردو تویسرکان منطقه تویسرکان بیشترین تولید کننده گردو در کشور است و درخت های گردوی کهنسال با قدمت زیاد در آن به وفور یافت می شود. این منطقه حدود ۱۳۰ پارچه آبادی (مانند: سرکان، آرتیمان، مبارک آباد، باباپیر، بابا پیر علی، گشانی، کرزان و …) دارد که بیشتر آن‌ها باغذار گردو هستند. به خاطر مرکزیت و راه‌های ارتباطی، گردوی بیشتر این مناطق به تویسرکان می‌رود و در آن‌جا جمع می‌شود. به خاطر آب و هوای کوهستانی و خاک مناسب گردو تویسرکان جزو بهترین گردوهای ایرانی است. که به خوش خوراکی و چرب بودن معروف است. به طور معمول قیمت گردو تویسرکان کمی از سایر گردو ها بالاتر است و به نوعی عیار سنجش دیگر گردوهای تولید شده در کشور محسوب می‌شود، بعد از تویسرکان گردوهای منطقه کرمان به دلیل چرب بودن شناخته‌ شده است.

مغز گردو سفید جعبه ای

فروشگاه اینترنتی اوناتس ارائه کنندهانواع مغز گردو با قیمت های بسیار عالی می باشد. با خرید از فروشگاه ما واسطه ها را کم کنید، بهترین مغز گردو ها را برای شما مشتریان عزیز آماده کرده ایم. با خرید مغز گردوی جعبه ای اعلای ایرانی از فروشگاه اینترنتی اوناتس ، خرید گردوی با کیفیت را برای خود تضمین و ما را در جهت کمک به تولید کنندگان و حذف واسطه ها یاری کنید.

مغز گردو سفید زینتی

مغز گردو سفید زینتی از نظر ظاهری جذاب‌ترین نوع مغز گردو، مغز گردو سفید است. مغز گردوی سفید را معمولا همراه با پنیر در صبحانه می‌خورند. همانطور که انتظار دارید قیمت مغز گردو سفید از بقیه مغزها گران تر است.به این دلیل که بیشتر مردم فکر می کنند هر چه گردو سفید تر باشد بهتر است درصورتیکه باید به چربی و تازگی و اندازه گردو و طعم و بوی آن بیشتر اهمیت داده شود. در هر صورت مغز گردو سفید به دلیل محبوبیتی که دارد معمولا گران‌تر از سایر مغز‌ گردو‌هاست. سایت پوست‌کاغذی تلاش میکند تا مرغوبترین مغز گردوی تویسرکان را با بهتری قیمت به مشتریان عزیز عرضه کند