مواد اولیه بکار رفته در روکش مبل!

مطالب مرتبط

همانند الیاف پلی استر، بالشتک پر از پر احساس نرمی و استحکام کمتری نسبت به فوم می دهد. به همین ترتیب، آنها همچنین به پر کردن منظم نیاز دارند زیرا پرها مستعد جمع شدن هستند – انجام این کار کمک می کند تا قیمت روفرشی کشدار ایرانی ۱۲ متری ظاهری توده ای و بی شکل پیدا نکنند که می تواند ظاهر مبل شما را خراب کند.

پرکننده‌های پر اغلب در کنار پرکننده‌های دیگر در یک بالشتک هیبریدی استفاده می‌شوند. ترکیبات محبوب عبارتند از فوم پوشیده از پر، که شامل یک لایه فومی است که در لایه‌ای از پر پیچیده می‌شود تا حسی سفت و در عین حال نرم ایجاد کند، و پر و الیاف پلی استر، که می‌توانند برای کاهش تجمع و افزایش راحتی با هم مخلوط شوند.

سارافون با کیفیت خوب به یک سیستم تعلیق درجه یک برای ارائه راحتی و انعطاف پذیری متکی است. قسمت داخلی قسمت نشیمنگاه را تشکیل می دهد، و در ترکیب با پرکننده کوسن، احساس می کند که مبلمان جدید شما برای نشستن روی آن چه حسی دارد. علاوه بر این، یک سیستم تعلیق خوب باید بتواند در برابر ضربه مداوم فردی که در طول عمر مبلمان نشسته است مقاومت کند، بنابراین استحکام عامل مهمی است که هنگام انتخاب مبل خود باید در نظر بگیرید.

قبل از اختراع فوم های لاتکس و پلی اورتان، صنعتگران مبل به مواد نرم و انعطاف پذیری که امروزه به آن عادت کرده ایم دسترسی نداشتند. استاندارد راحتی از طریق ترکیب فنرهای فلزی پیچ‌دار زیر موی اسب یا بالشتک‌های پر شده با پر به دست آمد. از آنجایی که این پرکننده ها هیچ مقاومت طبیعی ایجاد نمی کردند، این کار به چشمه های زیر آنها سپرده شد.

خوشبختانه، امروزه ما می‌توانیم از کاور مبل سلطنتی پرکننده‌های بالشتک مقاوم به‌طور طبیعی و همچنین سیستم‌های تعلیق پیشرفته‌تر، که می‌توانند به یک مبل باکیفیت حس آرامش بی‌نظیری بدهند، لذت ببریم. سه نوع تعلیق اصلی در مبل های درجه یک استفاده می شود.

با فنرهای فلزی مخروطی متصل به لت های فلزی، این دو عنصر به عنوان یک واحد ترکیب می شوند تا متناسب با فضای صندلی فردی باشند. نتیجه؟ تجربه نشستن نرم تر. این روش بیشتر با بالشتک های صندلی پر از پر یا الیاف کمتر انعطاف پذیر استفاده می شود. با این حال، روی صندلی‌های کاملاً دکمه‌دار با کیفیت بهتر که بالشتک صندلی اضافی ندارند نیز استفاده می‌شود.

از سیم های فلزی مجزا برای تشکیل یک زیباترین مدل تونیک زنانه زیگزاگ استفاده می شود که باعث ایجاد فنر می شود. سپس اینها از جلو به عقب در فضای نشیمن قاب قبل از اتصال به یکدیگر متصل می شوند. این رایج ترین روش تعلیق است که امروزه استفاده می شود.

  • منابع:
    1. BUILT TO LAST: 5 KEY FEATURES OF A QUALITY SOFA
  • تبلیغات: 
    1. رنگ قهوه ای در شکر قهوه ای از کجا می آید؟
    2. میوه خشک عامل نجات مرگ و میر در جهان!
    3. ماست رژیم چند هزار ساله انسانها در جهان!
    4. تاریخچه مختصری از مد پوشاک مردانه