کیف اداری چرم مغان که از پوست دایناسور تاکسیدرمی شده تولید شد!!!

مطالب مرتبط

چرم های ایتالیایی که در تولید کیف های درجه یک جهانی استفاده می شوند، یک ماده معمولی نیستند.

تفاوت بین یک کیف چرمی باکیفیت و راه حل های جایگزین را می توان بعد از ادوارد رادزینسکی با عبارت “و در پاریس از جو برنج درست نمی کنند” ارائه کرد.

این عبارت به ظاهر محاوره ای به خوبی اهمیت مواد را در فرآیند خلاقیت نشان می دهد.

چرم‌کاران استاد سال‌ها برای درک چرم‌هایی که هر روز با آن کار می‌کنند، وقت گذاشته‌اند.

کالاهای چرمی به لطف هنر دستی آنها می توانند با افتخار قابل توجیه ارائه شوند، با این حال، این یک ارزش مصنوعی نیست.

کیف اداری چرم مغان ساخته شده از چرم با بالاترین کیفیت با عملکرد قابل اندازه گیری مشخص می شوند.

چرم واقعی به شما امکان می دهد کیف، کیف و کیف دستی بسازید که وظیفه خود را برای سال ها و حتی دهه ها انجام دهد و در طول زمان ارزش و شخصیت پیدا کند.

کیف

چرم ایتالیایی دباغی سنتی برای تولید انبوه استفاده نمی شود. این ماده ای است که بسیار با ارزش و پردازش آن دشوار است و نمی توان آن را توسط ماشین کار کرد.

هر محصول چرمی ایتالیایی با کلاس بالا – از کمربند، از صحافی و محصولات نیمه تمام مبلمان، تا لباس و کیف – یک فرآیند طولانی را طی می کند، یک سفر خاص که در طی آن ویژگی های منحصر به فردی پیدا می کند که ما به عنوان شخصیت تعریف می کنیم.

چرم هایی که ما در ساخت ADAM BARON استفاده می کنیم از کارخانه دباغی Artigiano del Cuoio می آیند.

مواد خام از شمال اروپا به ایتالیای مرکزی سفر می کند، به طور خاص Ponte a Egola – یک شهر آفتابی واقع در منطقه توسکانی، استان پیزا.

در آنجا، چرم بر اساس سنت تقریباً صد ساله تحت فرآیند دباغی قرار می گیرد، مواد منشأ گیاهی مورد استفاده برای پردازش چرم بدون تغییر باقی مانده است، به همین دلیل چرم کیفیت منحصر به فرد و حتی تاریخی را به دست می آورد.

کارهای تکمیلی در چرم سازی به صورت دستی توسط دباغان با تجربه چندین ساله انجام می شود که اغلب اعضای خانواده با سنت طولانی در این حرفه هستند.

چرم های درجه یک با اصل ایتالیایی اصیل ترین مواد چرم سازی هستند. در دستان یک صنعتگر کارآمد که زیبایی سفر و صنعتگری روش های سنتی ساخت را به نمایش می گذارد، به چیزی بسیار بیشتر از “فقط یک کیف” تبدیل می شوند.