در هند از کیسه فریزر 100 عددی به جای جوراب استفاده می کنند!!

اگرچه کیسه های فریزر به ما اجازه می دهند تا مواد غذایی بیشتری را ذخیره کنیم و آنها را دست نخورده نگه داریم تا بتوانیم آنها را هر طور که دوست داریم مصرف کنیم، اما دانستن نحوه فریز کردن هر یک از غذاهایی که در این کیسه ها قرار می دهیم ضروری است.

میدونی چرا؟ معلوم می شود که همه محصولات غذایی خواص یکسانی ندارند و بنابراین به سرما واکنش یکسانی نشان نمی دهند.

بنابراین برای استفاده از کیسه فریزر 100 عددی مواد غذایی، ما در Monouso ترفندهایی را به شما نشان می دهیم که به شما کمک می کند سلامت خود را به خطر نیندازید و از آن نهایت استفاده را ببرید، بنابراین، اجازه دهید آن را در زیر برای شما توضیح دهیم.

با استفاده از کیسه های فریزر، ما معتقدیم که همه چیز را می توان منجمد کرد، اما واقعیت این است که نمی توانیم، زیرا برخی از غذاها در صورت قرار گرفتن در معرض سرما، بافت، طعم و ویتامین ها را از دست می دهند.

کیسه

نمونه بارز آن سس هایی است که صرف نظر از اینکه چه پایه ای دارند پس از یخ زدایی جدا می شوند.

همین اتفاق در مورد خامه های شیرینی پزی یا غذاهای سرخ شده مانند سیب زمینی سرخ شده رخ می دهد که در هنگام یخ زدایی لاستیکی و ملایم هستند زیرا آب و همراه با آن نمک و ادویه های آن می ریزند.

میوه نیز برای انجماد ایده آل نیست، اما ترفند این است که پوست آن را بگیرید و قبل از انجماد با شربت بپوشانید.

همه چیز باید تازه باشد
از کیسه های پلاستیکی فریزر می توان برای نگهداری مواد غذایی تازه استفاده کرد.

به عنوان مثال، اگر ماهی دارید که دو روز یا بیشتر در یخچال مانده است و می خواهید آن را فریز کنید تا از دست نرود، بعد از آب شدن و پختن کمی لزج، بی مزه و بدتر می شود.